Despre termenul de plata al facturilor telefonice

Adevarul Arad , 24.03.2001

Mai multi cetateni s-au adresat redactiei noastre zilele trecute pentru a face sesizari referitoare la plata facturii telefonice catre Romtelecom. ‘Daca nu achitam factura la telefon pana in ziua a 16-a a lunii, suntem penalizati. Nu ne convine pentru ca suntem pensionari si nu avem de unde sa platim. Abia ne achitam factura, ce sa mai vorbim de alte adaosuri. Isi bat joc de noi. Am dori sa ne dea un termen de cateva zile pentru achitarea facturii pentru ca noi primim pensia abia in data de 25 a lunii”, spune unul dintre reclamanti. Pentru a da un raspuns am stat de vorba cu dl. Dan Cioca - director comercial la ROMTELECOM – care ne-a spus urmatoarele: “Termenul a fost modificat in luna decembrie a anului 1999, fiind impus de ROMTELECOM si este la fel pentru toti abonatii, indiferent de persoana fizica sau juridica. Nu se poate face nici o modificare a acestuia. Cel putin deocamdata… Asa este in fiecare judet, iar noi nu avem posibilitatea de a-l modifica nici in tara si cu atat mai putin in judet.”

Nadia Bodran