Reclamatiile la ROMTELECOM vor fi mai putine, telefoanele vor fi mai "oneste"

In curind toti abonatii vor putea solicita facturi detaliate

 Agenda Zilei Arad, 25.10.2000

Peste 30000 de abonati telefonici din centralele analogice vor putea beneficia, in cel mai scurt timp, de servicii superioare din punct de vedere calitativ. Daca pina acum doar abonatii din centralele digitale (Alcatel) puteau solicita factura detaliata a convorbirilor, in curand toti abonatii (inclusiv cei cuplati) vor putea beneficia de acest serviciu. Prin acesta modernizare se are in vedere reducerea reclamatiilor abonatilor, care deseori acuza RomTelecom de “incarcarea” nejustificata a facturilor. “Acest proces de introducere a tuturor abonatilor pe calculator are o dubla importanta. Se va proceda la o eficientizare a muncii si se vor elimina suspiciunile abonatilor, care vor putea sa-si vada consumul propriu”, ne-a declarat directorul comercial al Directiei de Telecomunicatii Arad, Dan Cioca. Pentru a pune in functiune acest nou sistem “call-collection” (colectarea apelurilor) este necesara dotarea cu echipamente de la Bucuresti, care au fost aduse in cursul zilei de ieri la Arad si, dupa toate probabilitatile, vor fi instalate in perioada imediat urmatoare.

In acest circuit de modernizare, in care a fost inclus si Aradul, se mai afla alte sase orase din tara (Bucuresti, Timisoara, Brasov, Iasi, Constanta si Bacau), urmand ca in decursul anului 2001 sa aiba loc ganeralizarea sistemului. In municipiul Arad, au mai ramas un numar de 3000 de abonati cuplati, dar pana la inceputul anului 2001 acestia vor fi decuplati.

Ramona Cretu